مجموعه مقالات

_ طراحي بهينه مكانيزم موقعيت دهي دقيق با استفاده از ضربه نيوماتيك

_ بررسي اثرات ميزان كرنش بر روي خواص نهايي فولاد 30MSV6 فورج شده در دماي بالا با استفاده از شبيه سازي و آزمايشات تجربي

_ تهيه نرم افزاري جهت طراحي سينماتيكي بادامك

_ بررسی ارتعاشات آزاد ورقهاي کامپوزیت متقارن نازك با استفاده از سریهاي فوریۀ مضاعف

_ تحليل آيروالاستيك پره و كل روتور الاكلنگي بالگرد در هاور و پرواز رو به جلو

_ پاسخ ديناميكي ورق مركب مستطيلي چند دهنه واقع بر بستر ويسكو الاستيك، حامل متحرك شتابدار به كمك روش نوار محدود

_ تشخيص عيب در سيستم تعليق خودرو با استفاده از تبديل موجک

_ استفاده از روش تبديل موجک در آشکارسازي محتواي فرکانسي سيستم تعليق يک خودرو در شرايط گذرا

_ آشكارسازي و جداسازي عيب به روش هندسي در سيستم هاي ديناميكي چند متغيره

_ انتخاب براده شكن بهينه از طريق بررسي عملكرد براده شكني ابزار در ماشينكاري با ابزار هاي تنگستن-كاربايد

_ بهينه سازی خواص ارتعاشی ورقهای کامپوزيتی

_ بررسي اثر كليرانس ، V-ring و شعاع لبه قالب در برش دقيق با استفاده از روش المان محدود

_ مدلسازي سينتيكي پيشگويي كوبش در موتور هاي اشتعال جرقه اي

_ مدل سازي يك موتور سوخت مايع با بكار گيري روش هاي پارامتري شناسايي سيستم

_ تحلیل و شبیه سازی الگوریتمهای کنترلی سیستم فرمان در خودروی بدون سرنشین

_ ارزيابي خصوصيات اپتيكي كلكتور هاي سهموي خطي نيروگاه خورشيدي شيراز

_ برآورد نيرو و ازدياد طول در فرايند فولرينگ چهار ضربه اي

_ بررسي كمانش ستوني داراي يك و دو ترك لبه اي تحت بار عمودي در مركز سطح

_ كنترل شناورهاي زير سطحي خودكار به همراه بازوي مكانيكي به روش Adaptive Backstepping و Backstepping

طراحي بيلت و پيش فرم در فورجينگ داغ قطعات طويل با كمك مدلسازي حجمي كامپيوتري

منبع:http://www.mechexperts.com